Ontvang je brainstormboekje

Een marketingtool die je helpt met een frisse blik naar je huidige marketingaanpak te kijken.

Breng je kansen in kaart

Hoe kan jij je marketing verbeteren?

Deze handige marketingtool is een ideaal startpunt voor kmo’s die hun marketing willen verbeteren. 

Aan de hand van een aantal gerichte vragen word je verplicht eens na te denken over je huidige aanpak. 

Je ontdekt wat je waarschijnlijk al goed doet, maar ziet meteen ook waar de kansen liggen om je marketing in de toekomst anders en beter aan te pakken.

Zit je na het invullen van deze marketingtool toch nog met vragen? Dan kan je ons contacteren om samen met ons een marketingbrainstorm op te zetten. 

Deze marketingtool is ideaal wanneer je

Je marketing meer wil organiseren, structureren en plannen

Je beseft dat er iets moet veranderen aan je marketingaanpak maar je niet weet wat

Je op zoek bent
naar concrete verbeterpunten in je bestaande aanpak

Vraag je brainstorboekje hier aan

Nog even dit:

Klanten geven ons een score van 4,8 op 5 op basis van 35 recensies
Bron: Google & dienstverlener KMO-Portfeuille

Je mogelijkheden na deze marketingtool

Do It Yourself

Je gaat zelf aan de slag met je marketing of in overleg met je huidige partners
- Voor het volledig traject
  • Je kiest je eigen aanpak
  • Je bepaalt zelf wie wat doet
  • Je maakt zelf een go to market plan

Brainstorm met ons

Ga met De Ondernemersfabriek in gesprek over je marketingaanpak
- Een eerste kennismaking
  • Gesprek met een expert
  • Ideeën en inspiratie
  • Eerlijke feedback

Strategisch traject

In 6 weken een duidelijk en overzichtelijk marketingplan opstellen.
4.945 Voor het volledig traject
  • Doorloop 5 workshops
  • Word begeleid door een team
  • Ook aparte workshops zijn mogelijk

Marketingstudio

Duidelijk afgebakende opdrachten die volgens afgesproken deadlines opgeleverd worden.
Op maat Als abonnement of op basis van projecten
  • 1 aanspreekpunt voor al je vragen
  • Volledige ontzorging op marketingvlak
  • Content, branding en/of online marketing